پلاستوفوم بسته بندی

فوم بسته بندی یونولیت بسته بندی

یکی از دغدغه های بسیاری از تولید کنندگان سالم رساندن محصول تولیدی به دست مصرف کننده نهایی است و هرچه جنس مورد نظر آسیب پذیر تر باشد این مقوله شکل جدی تری به خود می گیرد. تولید کنندگان مطرح بین المللی دقت زیادی در طراحی بسته بندی خود به کار می برند تا بتوانند محصولات خود را صحیح و سالم به دورترین نقاط جهان برسانند و یکی از پرکاربردترین مواد مورد استفاده برای بسته بندی کالاهای صنعتی، خانگی و خوراکی پلاستوفوم یا یونولیت می باشد.

اجزای یونولیتی مورد استفاده در پکینگ محصولات معمولا به دو روش برش و قالب سازی تولید می شوند:

۱- روش برش:

در این روش اجزای مورد نیاز برای بسته بندی با استفاده از دستگاه برش سی ان سی ویژه برش پلاستوفوم از بلوکهای بزرگ جدا می شوند. این روش به دلیل عدم نیاز به ساخت قالب در بسیاری موارد بسیار مقرون به صرفه بوده و از سرعت تولید بالایی برخوردار است.

۲- روش قالب سازی:

در مواردی که قطعات مورد نیاز از پیچیدگیهای سه بعدی زیادی برخوردار باشند لازم است برای تهیه قطعه، قالب آن ساخته شود که امکان تولید قطعات بسیار پیچیده ای را فراهم می نماید. از آنجایی که بسیاری محصولات صنعتی از قبیل لوازم خانگی، چینی آلات، مواد خوراکی بسته بندی شده در شیشه و بطری، … از اندازه ها و فریمهای یکسانی برخوردار هستند قالبهای ساخته شده برای تولیدکنندگان مختلف قابل استفاده می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن طیف وسیعی از قالبهای ساخته شده، آماده ارائه خدمات تولید قطعات بسته بندی به مجموعه های مختلف می باشد.

فوم بسته بندی یونولیت بسته بندی
بسته بندی اوریجینال

محصول اوریجینال بسته بندی اوریجینال

لازم به ذکر است هنگام استفاده از قالب امکان حک نام و لوگو سفارش دهندگان بر روی قطعات وجود دارد که این کار بدون دریافت هزینه اضافی انجام خواهد شد.

خدمات طراحی:

کارشناسان این مجموعه با پشتوانه سالها تجربه آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی قطعات مورد نیاز برای بسته بندی انواع محصولات می باشند.

تصاویر برخی فوم های تولیدی جهت بسته بندی محصولات مختلف:

برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.