ورق پلی اتیلن

اسفنج پلی اتلین(پلی فوم) Polyethylene foam

پلی فوم ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حباب های ریز هوا که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالی ترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای ۳۵- تا ۹۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید. این محصول به صورت ورق ( رول) تولید شده و با ضخامتها و تعداد لایه های مختلف برای انواع کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. این ورقها در مواردی با یک لایه پوشش فلزی (معمولا آلومینویم) پوشانده می شود یا به اصطلاح متالایز می شوند.

موارد کاربرد

در مقایسه با سایر اسفنج  ها مقاومت اسفنج  پلی اتیلن در مقابل نیرو های برشی و کششی بسیار زیاد است. یکی از کاربرد های مهم اسفنج  پلی اتیلن در زمینه صنایع بسته بندی می باشد و این به خاطر توانایی  بالای آن در جذب انرژی و ضربه می باشد که از آسیب دیدن محصول در طول جابجایی جلوگیری می کند. اسفنج  پلی اتیلن از لحاظ شیمیایی بی اثر می باشد و در مقابل اکثر مواد شیمیایی و حلال ها در دمای اتاق مقاوم است در مقابل تماس با نفت و دیگر هیدرو کربن های سنگین مقاوم است.

از اسفنج  پلی اتیلن در عایق کردن سیستم های گرمایش مرکزی استفاده می شود و نیز از آنجا که این اسفنج   عایق صدا نیز می باشد از آن در زیر سرامیک یا پارکت نیز استفاده می کنند همچنین به عنوان یک عایق حرارتی در سقف ساختمان نیز قابلیت کاربرد دارد علاوه بر این از پلی فوم به منظور عایق سازی و جلوگیری از عبور صدا بر روی سقفهای متال دک می توان استفاده کرد. با توجه به قابلیت های این اسفنج  استفاده از آن در محیط های دفتری و مسکونی رو به افزایش می باشد.

و همچنین:
صنعت مبل سازی
صنایع پوشاک جهت تهیه لایه بارانی اورکت و کاپشن
تهیه کیف ، کوله های پشتی،ساک و چمدان
ساخت انواع تشک از جمله: ورزشی ، انواع خوشخواب و تشکهای طبی

پلی فوم متالایز شده جهت پوشش نماها ، سقف ، سوله ها وسالن های ورزشی
درزگیر در صنعت راه ، سد و پل سازی

این مجموعه آماده ارائه ورقهای پلی فوم با کیفیت ممتاز به صنعتگران و مصرف کنندگان محترم از ضخامت ۱ تا ۳۵ میلیمتر به صورت ساده و متالایز شده و در رنگهای مختلف می باشد.

برای دریافت لیست قیمت و سفارش تماس بگیرید.