بلوک سبک فوم دار یوکا GD14 – طرح آلمانی

بلوک سبک فوم دار یوکا GD14 - طرح المانی

بلوک فوم دار زیگزاکی با عرض ۱۴ سانتیمتر راه حلی برای بهره وری انرژی بالا و سبک سازی بنا

بلوکهای فوم دار ارائه شده توسط این شرکت با تکیه بر طراحی ویژه و کیفیت بالای تولید سهم قابل توجهی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی در ساختمان دارند. با توجه به عدم وجود ملات سیمانی در ابتدا و انتهای بلوک لایه یونولیتی به صورت پیوسته در طول دیوار امتداد پیدا کرده و یک لایه عایق کارا در مقابل تبادل حرارت ایجاد می نماید. بهره گیری از لایه ۱۰ سانتیمتری یونولیت با دانسیته بالای ۱۵ کیلوگرم در متر مکعب باعث می شود دیوارهای ساخته شده از بلوک فوم دار یوکا GD الزامات مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان را برای تمام مناطق آب و هوایی کشور برآورده سازد.

بلوک های فوم دار یوکا GD14 از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کرده ( به ویژه در مناطق مرطوب ) باعث افزایش طول عمر نازک کاری و ساختمان می گردد. به دلیل طراحی خاص و استفاده از یونولیت در ساخت این نوع بلوک فوم دار، این نوع بلوک از انواع مشابه بسیار سبکتر بوده و موجب کاهش بار مرده ساختمان می شود.

با عنایت به لزوم ایجاد فضایی آرام در هیاهوی شهرهای امروزی این بلوک های فوم دار یوکا GD با جذب صدا به میزان ۵۰ دسی بل نقش به سزایی در ایجاد محیطی ارام در ساختمان ایفا می کنند.

مبحث ۱۹:

دیوارهای ساخته شده از بلوک فوم دار یوکا GD به دلیل بهره گیری از لایه ۱۰ سانتیمتری یونولیت با دانسیته بالای ۱۵ کیلوگرم در متر مکعب، الزامات مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان را برای تمام مناطق آب و هوایی کشور برآورده سازد. این امر باعث کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی به ویژه در مناطق سردسیر و گرمسیر می گردد.

کاربرد:

عرض ۱۴ سانتیمتری این بلوکها آنها را به مصالحی ایده آل برای دیوارهای پیرامونی ساختمانها و ویلا ها تبدیل نموده و با اجرای صحیح آن از تشکیل پلهای حرارتی ممانعت به عمل آمده و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی چه از بعد سرمایش و چه گرمایش حاصل می شود.

سایز و وزن:

اندازه این بلوک فوم دار (طول)۵۰ در (ارتفاع)۲۰ در (عرض)۱۴ سانتیمتر بوده و وزن آن زیر ۵ کیلوگرم می باشد که از نظر سبکی و در حین حال استحکام در نوع خود بی نظیر می باشد.

Size : 50x20x14 cm (LxHxW)

weight : 5 kg

تعداد مورد نیاز:

برای هر متر مربع دیوار به طور متوسط ۹ بلوک مورد نیاز می باشد.

Consumption : 9 Pcs/m² of wall

اجرا:

این بلوکها با استفاده از ملات ماسه سیمان عادی و توسط استادکاران دیوارچین معمول اجرا می شود و نیاز به مصالح یا مجری خاص ندارد.

برای دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.